Nerikk bi de denedim bi defa orucu çocuk bu kadar sık uyanırken sürekli diş mızmızlığı falan ekmgıdada ne yicekti derken evin işi osu busu psikolojim yıprandı sinirli oldum hep çocuğuma kızdığım oldu yani iradem zayıf sanırım çok yıpratıcı geliyor bu halli allah affetsin sağlık versin kazasını nasip etsin