13 aylık ikizlerim var hala yürümüyorlar ilk adım arabasından tutmak yerine elimi tutup yürümek istiyorlar gün boyu ikisi de farklı yöne gidiyor tabi ben gidemeyince ağlıyorlar bütün gün böyle geçiyor :( uykular bozuldu tek uyku yapsam dayanamıyorlar iki yapsam ikinci uykuya zor geçiyorlar uyuyunca da akşam uykusu gecikiyor, yemek desem onu da bıraktılar zar zor bişeyler anca yediriyorum oyuncaklarla da oynamıyorlar sürekli beni istiyorlar. Nolurrr yardım edin ne yapcam ben bu iki canavarla annemlere geldik Ramazan’ı geçirmek için farklı ortamdan mı oldu ataktan dolayı mı böyleler nasıl yaklaşcam hiç bilmiyorum ama kafayı yiyorum 😞 onlara kızmak bağırmak istemiyorum ama bir iki gündür dayanamıyorum sesim yükseliyor sonra da kıyamıyorum vicdan yapıyorum 😭 benim gibi olan var mı kızlar nasıl atlattınız bu dönemi nolur geçiyor deyinnnn