catlakbianne Bebeğim iki gündür aşırı ağlamaya başladı gazı var biraz. sürekli kucağımda olmak istiyor. Bıraktığımda çok acıklı bir şekilde ağlıyor odadan çıktığımda ağlamaya başlıyor. Terkedilme korkusu 4.ayda başlıyor diye biliyorum. Var mı bu durumu yaşayan
biregesevdasi catlakbianne daha çok küçük sizi istiyor büyük ihtimalle bide gazı vardır bebeğin bol bol karnına ayaklarına masaj yapıp ılık suyla yıkayın iyi gelecektir. Bide siz rezene içebilirsiniz rezene gaza iyi geliyor
NicoRobin catlakbianne canım gazdan biz 6 ay yapışık gezdik. Sonra kucaktan sıkıldı heralde ki asla kucakta durmayı sevmez. Çok küçük daha işlerin aciliyeti yoksa mümkün olduğunca yap istediğini seni arar çünkü dünya yabancı
catlakbianne Gaz için ilaç vermişlerdi iyi geliyordu ama yediğim bişey mi dokundu anlamadım biregesevdasi
NicoRobin catlakbianne eveet tabi ki çok tatli ama insan bazen yemek yemek ya da sadece tuvalete gitmek isteyebilir. Bunalabilirsin de. Bende öyle olmuştu yani belki sende de öyledir diye genel olarak söyledim canım yanlış anlama. Ama daha çok küçük olduğu için olumsuz bi durum olcağını sanmıyorum
catlakbianne NicoRobin haklısınız lavaboya vs gidemiyorum yanlış anlaşıldıysam kusıra bakmayın 🤗 sizin cevabınızla alakalı değil yazdığım çok teşekkür ederim cevabınız için 🌸