Bebeğim bugün öğleden beri uykuya geciyo 5- 10 dakika sonra boğulurmuşcasna geri uyaniyo ağlıyo bu neden olabilir sizce burnu tıkalı değil serum fizyolojik sürekli kullandığım bişey zaten ekstra çekme de yaptım bugün aspiratör le balgam desem öksürük yok başka neden böyle olabilir bişey geliyor ve onu tıkıyor oda inu yutamıyor gibicesine..