Kinginthenorth Bugün bexsero aşısının ilk dozunu olduk, 3 ay 4 günlük bebeğim. Gün içinde birşeyi yoktu fakat son bir saattir uyanıkken korkar gibi sıçrıyor. Gözleri açılıyor kollar iki yana açılıyor. Neden olabilir sizce, doktoruna yazdım ama buraya da sormak istedim 😔
Elfby Kinginthenorth benim bebeğimde 3 aylık 2 aydan sonra 3 hafta kadar sürdü şuan geçti. Sen kucağına aldığında sakinlesiyor mu peki
zeytinbacilar Kinginthenorth Canım mümkünse video çek doktor isteyebilir aşının yan etkisi de olabilir
Miumiuu Kinginthenorth Canım merhaba, üstünden zaman geçmiş ama. Biz de bugün 3 ay 5 günlüğüz. Bexsero ve nimenrix olduk. Bizde de uyanıkken sıçrama olmaya başladı. Sizinki geçti mi acaba? Aşıdan mı kaynaklıydı?
Sleepwalker Bebeğine asi yapılırken uyanık olmasını sağla uyurken yapılırsa çocuklar korkabiliyor benim doktorum her zaman der aşıya gittiğinde çocuğunu uyandır uyurken yaptırma der
Mom727272 Kinginthenorth kimdi hatırlamıyorum, burada birinin çocuğunda da aşı sonrası olmuştu, korkmuştu epilepsi mi diye, çünkü çok benziyormus. Ama sonra olmamış bir daha, aşıdan olmuş sanırım demişti. Ama.hangi aşı bilmiyorum.
Nurdem0433 Kinginthenorth 2 gün önce olduk 15 aylık oğlum aşı dan sonra uyudu bi kaç defa sıçradı uyurken sizin ki gibi sanırım ama uyanmadı
Kinginthenorth Miumiuu merhaba, o gün acile gittik korkup ateşten dolayı olmuştur takip edin dediler bir daha olmadı. Ateşi sanırım birden çıkınca vücut tepki verdi bir daha olmadı şükür. Sizin de ateşi yükseldi mi? Geçmiş olsun 🌸
Miumiuu Kinginthenorth Bizim de bir anda 37,5 oldu. Calpol verdim direkt. 37,6 ya çıktı. Şimdi biraz düştü gibi. Takipteyim sürekli🥺 Belki de ateşten olmuştur bilmiyorum bu zamana kadar böyle bir şey yoktu🥺 Aşırı tedirgin oldum ben de.
Mayisannesi34 Miumiuu videoya çekin muhakkak benim kızımda da 4-5 aylıkken oluyordu doktora sormuştum uyanıkken bunu yapması bir anlam ifade edebilir sizinki uyuyorken sıçrıyor demişti çok şükür sonrasında olmadı 🤲
Kinginthenorth Miumiuu çok iyi anlıyorum sizi. Bizim o zaman ki doktorumuz ateş düşürücü hemen verme ateşi çıkarsa ver dedi, ben de bekledim ama hata yapmışım 🤦🏼♀️ Bexsero ateşi aşıdan 5-6 saat sonra birden çıkıyormuş. Takipte olduğunuz bir doktor varsa sorun isterseniz. Biz o gün acile gittik ateş düşürücü verp gönderdiler eve bir daha da tekrarlamadı.