Nurcan03 Gokce07 ben saklıyorum. Tiramisu yaparken yaptığım tarifte hep 1.5 paket denk geliyor. Bir sonraki sefere tek paket alıp tamamlıyorum.
Nurcan03 Gokce07 ne zaman kullanmayı düşünüyorsunuz? Ben genelde kilerde ya da normal dolapta saklıyorum. Ama nem ve bozulma tarzı korkularınız varsa buzdolabında saklayın. Bisküvi olduğu için ben normal streçle kapatıp saklıyorum.