Purposeless AloneMom Holo -NWC -TFB- XVG -WİN bunlar canım uzun vadede kazandırıyormuş bunlar ( Yatırım tavsiyesi değildir )
Erkmnm rike-nile-aro bende 85 inerse almayı düşünüyorum yükseleckte elbet ama biraz zamanı var diye düşünüyorum
Erkmnm rike-nile-aro buarada sen yine iyisin ben 150 usdt kaybettm formasyonlar bekledk bekledk yok, bgn artk fun geçtm belli ana paraya dönünce 85 lere inerse tabi 75 inme ihtimali de var ona göre alırm
Hunili Senemmm11 btt çık artmaz gibi geliyor en fazla sıfırı tekrar atar gibi belki 0.2 yapar. Ytd .! Ama holo için herkes uzun vadeli yatırım yapıyor şuan kademeli bir şekilde. Ytd
Ynmba Bu coin işide corona gibi bulaşıcı bişey dikkatli olmak lazım çok kişi yapıyor ve yapacak ama sonunu kimse bilemez
Kagansmother Senemmm11 enjin guzel gidiyor daha da yükselecek 100 tl yatırın biz 3 bini yatiricaz bu gun