Senemmm11 PortakalliKahve bi kredi açığımız var onu tamamlayıp krediyi kapatmayı istiyorum aslında sırf bu yüzden girdim bu işe 🙂 bi 2 ay kadar taksit olarak ödeyip beklemeyi göze aldık eşimle konuştuk aksam üzeri bekleyelim dedik tavsiyeler üzerine bakalim umarım tamamlayıp kapatabiliriz borcumuzu 😊
PortakalliKahve Senemmm11 umarım kapatırsınız 🙏🏻 Bende zarara girdim ana paradan ama bekliyorum şuan satarsam çok çok zarara giricem biliyorum. Bazı analizciler uzun sürer diyor bazıları kısa. Bakalım bekleyip göreceğiz
Smyslh Senemmm11 arkadaşım nasıl oluyor bu işler anlatır mısn? Bikaç kişi söyledi de bi türlü anlamadım. 🤦🏻♀️ Burdan kazanılanı nakit olarak çekebiliyo musunuz yani?
Senemmm11 PortakalliKahve bende suanda ana paradan 3 coinden 400 lira zarardayim. Umarım yükselir emeklerimiz boşa çıkmaz
Purposeless AloneMom Kusura bakmayın yazamadım eşime sordum fakat benim girdiklerim biraz riskli holodan devam etsinler dedi. Ama sorun yok diyorsanız yazayım yine 😊
AloneMom Purposeless hoko ve bttye girdi eşim canim daha çok btt var ama.yazarsan sevinirim az miktarda girip deneriz belki onlardanda 🙂🙂
Senemmm11 Purposeless görümcen sadece bekleyerek mi yaptı tek bir coinden yoksa al sat farklı coinlerden mi yürüdü
Purposeless Senemmm11 sadece holodan yaptı bekledi tabi o çok düşükken almıştı eşimle beraber ben sonra dahil oldum holocuğuma 😂 Al sat yapmadı hiç yatırdı unuttu parayı öyle diyeyim 😄
Elif2409 MerveC sağ üstte profil var ona girdiğinde kimlik doğrulama var benimki lv.1 yazıyor ikinci seviye onay bekliyor onaylanmadanda ne para yükleyebliyorm nede alım satm yapamıyorum . 2. Seviyede kimlik doğrulama selfi çekimi fln var ya onun onayı