Merhabalar.Kizim 3 ay 24 günlük. Doğduğundan beri mama ile besleniyor. 2 3 gundur bir huysuzluk ve mama icme isteği azaldi.ki mamasi gecikdigi zaman dünyayı yikan bi bebekdi.saatini geciyor ve cc nin hepsini bitiremiyor. Agzinda biriktirip tukuruyor.Gaz oluyor bazen o bastan beri vardi ama gaz damlasıyla geciyordu.Eli sürekli agzinda diş çıkarıcak desem cok erken degilmi, kesfetme donemimi acaba diyorum.Aklim karisti🤦♀️