Tosbikannesi22 Biz meme reddi yüzünden mama kullanıyoruz. Sma yla başladık 3 aylık oğlum. Sma gaz sıkıntısı yaptı. Rahatça gaz çıkartamadı. Aptamil pronutra aldık o iyiydi. Bir de bebelac deneyelim dedik. Öok gazlı bebekler için olanı aldık o da kabız yaptı. Arkasından hipp kullandık o iyi geldi. Ama aptamil fiyat olarak daha uygun olunca aptamilde karar kıldık. Deneme yanılma yöntemiyle doğrusunu sonunda bulduk. Ha aptamilin çok gazlı bebekler için olanınıda kullandık onun tadı iğrenç olduğu için bebeğim tükürdü istemedi. Bebek ve metabolizması karar veriyor.