Merhaba anneler,
ben 28 hafta 900 gram doğum yaptım oğlum şu an 18 aylık gibi görünüyor da olsa 3 ay erken doğduğu için 15 aylık konumunda, her gelişimi 15 aya göre takip ediliyor. Neyse asıl sorum şu, bebeğimin taklit yeteneği güzel, sar makarayı oyununu oynuyoruz birlikte alkış yapar oyunları amacına göre oynar (ama çook çabuk sıkılır bir oyuncakla uzun oynamaz) alo deyice telefonu ya da elinde ne varsa kulağına götürür kumandayı görünce tvye yöneltip açmaya çalışır vs ama ismine seslendiğimde 1 bakarsa 5 bakmaz ve bu beni o kadar üzüyor ki, internette araştırdığımda söylemek istemediğim şeyler yazıyor, bebeğim 82 gün küvözde kaldı ve kronik hastalığından göz hastalığına hatta maalesef beyin kanamasına kadar geçirdiği için bu yazıları okudukça iyice kahroluyorum. Konuşması da yok anne baba felan hiç demez hııı der ara ara, kucağı çok sever vs. Bu durumu yaşayan var mı? Ben mi evham yapıyorum acaba😢 her gün ama her gün araştırıp aynı hastalık belirtilerini okumak beni çok yıprattı. Bir de düşünüyorum ben oğluma kolay kolay adıyla seslenmem bebeğim annem oğlum felan derim adını mı bilmiyor diyorum ama içim içimi de kemiriyor 😢😢 uzun oldu kusura bakmayın 🥲