blgzr_58 Kuzeyufuk şöyle meme emen bebek resimleri nedense mest ediyor beni maşallah kuzuya bizde de oluyor du ama bu kadar yoğun değil ki kendiliğinden geçti
Symayldrm Kuzeyufuk bizde de olmuştu ama sonra geçiyordu kendi kendine şuan bişe yok ama bilemedim canım
Atesbocegi Ya benim bebeğim de de olmuştu ama Bi sorun olmamıştı yani tahlilleri temiz çıktı çoğu bebekte oluyor sanırım ama yine de siz doktorunuzu arayın
Yasargiller Bizde de oluyordu. Yediğin şeylerle alakalı. Çikolata türü şeylerden uzak durman lazım. Alerji değil.
morpella Kuzeyufuk sütün yağlıysa böyle olabilir oğlumda böyle olmuştu doktor sütümden dedi şimdide kızımda aynı şeyler oluyor sütüm yağlı
Modanne Benim bebeğimin aşırı kötüydü doktor yeni doğan döneminde olabilir yüzünü örtme dedi uyuturken 1 ay sonra geçmişti
Mommysharkdoodoodoodoo Kuzeyufuk çok mu kat kat giydiriyorsunuz alerji değil de isilik gibi duruyor sıcaktan olabilir
Tugcecivan Kuzeyufuk Benim oglandada vardı hatta sonradan arttı değişik bir kızarık hallerini aldı başta sıcaktan isilik dediler sonra doktor gofret çikolatayı kes dedi gerçektende öyle oldu yemeyi braktim düzeldi , ne zaman yersem çikolata fazla o zman yine çıkar böyle , bide bazen etmiyorsa kullandigmz ilaçlardan oluyor
GncColak Benim kızımda da olmuştu, genel de oluyormuş bebeklerde ilk aylarında. Bebeklik sivilcesi gibi birşey dedi doktor, Bepanthol kızarıklık giderici kremini önermişti, bir iki sürmede hemen geçti.