Kızlar 9gün önce doğum yaptım,kanamam hala devam ediyor dikişlerimin akıbetinden çok haberim yok😅 hafif acılarım da var ama galiba onu 9aydır ped takmamaya borçluyum😅 doktorum 40gün sonra kontrol demişti kanama bitince ya da 35.günden sonra ağda yapabilir miyim?