Meryem01 Ay kola yapılan aşımızda yaklaşık 15 gün sonra alı yerimiz şişti ve bugün üzerini değiştirirken iltihap aktı başına gelen var mı endişe etmelimiyim aşırı derecede iltihap aktı 🙄
mom093 Ygtakn 4.ay aşısı dediğimiz yani verem aşısı koldan yapılır bacaktan yapılmaz yanlış mi biliyorsunuz acaba