ikizannesi57 Göz çok riskli bir bölge ve istisnai bir durumdan bahsediyorsunuz. Maalesef doktorlar bile telefondan bu kesin şu hastalıktır diyemiyorum kimsenin cevap vermeme sebebi vebale girmemek bence , en azından benim öyle.
Çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede doktorunuz durumu aydınlatır.