birfincantuzruhu Kuzeyufuk uyusa da mutlaka gazını çıkarıp öyle yatırım çünkü çıkaramadığı için uykusu yarım kalacak ve ağlayarak uyanacak. Çıkarırken uyanırsa kucaginizda en azından pis pislayarak unutursunuz.
Cgdmltr93 Kuzeyufuk uyusa da.mutlaka omzuna alıp gazını çıkartmalısın uyanırsa tekrar uyur ama gazın telafisi yok birikirse çok rahatsız eder
VildanC Kuzeyufuk Bende direk uyuyor diye yatırıyordum şimdi gaz sancısı çekiyoruz artık hep omzumda gazını çıkartıyorum ya kusuyor ya da geğiriyor rahatlıyor.
Nenvarkuzum Kuzeyufuk ben yüz üstü yatırıp kucağıma yatağa vs o şekilde çıkartıp yerine tekrar yatırıyordum
VildanC Kuzeyufuk Fazlalığı çıkartması iyi ama doktorum kusarak da rahatlayabilir kusması çok normal dedi🙏🏻