Deletedmom44 takipli doktorumuz olabilir demişti bize. Ama çocuk cerrahi alakası yok dedi. Diş çıkarmaya kadar gayet normal kaka yapan oğlum diş dönemine girince kabızlık başladı. 16 aylık şu an. 8. Dişi daha yeni çıkıyor. 8-9 aylıktan beri kabız. En son bir ilaç verdi başka çocuk doktoru. Onu kullandığımız zaman yapabiliyor kullanmazsak yine kabız. Bağırsakları tembelmiş. Zamanla düzelir dedi inş düzelirler.