Lütfen kendinizi sıkmayın. Bu kiloyu 3 ayda almadınız ki 3 ayda veresiniz. Vücudunuz bir gebelik geçirdi dünyaya bir bebek getirdiniz odak noktanız bu olsun. Gereksiz beslenmekten ( abur cubur vs) kaçınmak iyi olur elbette ama lütfen yemekten içmekten kesmeyin kendinizi. Yeteri kadar yiyin ki sütünüz olsun. Bu bir süreç bebeğiniz ek gıdaya geçince dikkat edersiniz. Sağlık olsun 🌸