7 günlük bebeğim var bu kadar fazla çıkacağını tahmin etmiyorduk ama sarılık kanda 17 mg çıktı çok korkuyorum pazara kadar düşmezsse hiç iyi olmayacak emzirmeye çalışıyorum emmiyor doğru düzgün mama takviye başladım bugün başka napaym geçirmem lazım . Birde 17 en üst sınır demişler normalde foto terapi vermeleri lazım değil mi ?