Bebeğim 32 haftalık doğdu şu an 1.5 aykık anne sütü + mama ile besleniyor.4 gündüe büyük tuvaletini yapamadı mamasına zeytinyağı katıyorum ve birazda poposuna sürdük ama gaz çıkarmasına rağmen tuvaletini yapamadı,ebesi fitil alabilirsin dedi ama internette prematürelerde fitil kötü sonuçlar verebiliyor yazıyor kafam çok karıştı bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı ? 😔