Hanımlar dün post açmıştım bexsero aşısı olucak oğlum diye. Bugün sabah olduk sabahtan ateşi yoktu 4.30’ta 37 küsur çıktı bir çay kaşığı calpol verdim düştü 6.30 gibi 37’lerde geziyor şuan 37.7. 38’i geçmesinden korkuyorum şuan bi badi ve bir alt kıyafetle duruyor başka ne yapabilirim