Sinem93 Aynı şey bizim de başımıza geldi hatta eşim ebebek mağazasından alışveriş yaptığında işte 250 TL’yi tamamlayın 50 TL hediye çeki hesabınıza tanımlanacak demiş mama alın denmiş eşim mama almaya gitmişti zaten oraya eşimle yazık 263 TL’yi tamamlamış yok tanımlanan aradım şeyi ebebek sadakat merkezine mama olduğu için geçerli değilmiş kupon tanımlanamadı sizde de öyle bir şey var mı acaba