Feyzamm Merhaba hanımlar 3 ay 17 günlük bebeğimin geniz akıntısı var o yüzden beslenmeyi reddediyor tıkanıyor yutkunamıyor acaba ne yapsam iyi gelir çok rahatsız oluyor yavrum
zarifbirhanim Feyzamm Burnu tıkanmış olabilir. Serum fizyolojik sıkabilirsiniz. Banyo da rahatlatabilir. Ardından temizleyebilirsiniz
Bursa97 Feyzamm serum fizyolojik ile temizlemeniz lazım benim de bebeğim grip olmuştu genzi ve burnu tıkalı olduğu zaman beslenmesi kustu temizleyince düzeldi ama
Feyzamm Unknown açıyorum sürekli ama sürekli tıkanıyor buhar makinesi de kullanıyorum ama çok rahatsız oluyor
Unknown Feyzamm Şırıngayla açıyorsunuz değil mi ? Eğer hastalığında ilerleme görürseniz doktorunuza da danışın mutlaka. Oğlumda bi ara öyle olmuştu, bi şurup önerdi ondan sonra toparlamıştı.
Unknown Feyzamm Siz elinizden geleni yapıyorsunuz. Kötüye gittiğini hissederseniz götürürsünüz mutlaka. Geçmiş olsun tekrardan. 🐣