Alpbebek2 Neden bu kadar huzursuz sadece kucakta susuyor belirli saatlerde oluyor yoksa gülüyor emmesi 2 3 saatte bir oluyor diğer türlü hayattta almıyor memeyi ağzına ne yapicam bilmiyorum yardım eden lütfen kabizda olmuş 4 gündür yapmıyor kakasını
Duygusuz Alpbebek2 50ngünlğk benim bebegimde öyle cok huzursuz özellikle bugun daha kötü aglıyor sürekli kucakta da susmuyor
sevimeyuboglu61 Alpbebek2 benim oğlumda 2 ay 10 günlük öyle , sabrediyorum 3-4 aydan sonra düzelirler diye umuyorum 27 aylık bir oğlum daha var o kolikti o yüzden normal gellyor bana artık
Derdf Alpbebek2 doktor sabrediceksiniz dedi, benimki 2 buçuk aydan beri 2-3 saatte bir 5 dk emer o değişmedi malesef, kiloda alıyor gerçi. Ama artık oyuncaklarla ilgileniyor dikkatini çekiyor biraz oyalanıyor sizinde zamanla düzelicek
AntiFilozof Alpbebek2 sadeceanne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal dedi doktor bende götürdümde dün kolik mi bebeğiniz
Esomi Benim de 2 buçuk aylıkken böyle oldu. Bir ay beslenmeyi reddetti. Sürekli mızırdanıyordu. Şimdi normale döndü çok şükür büyüme atağı geçiriyorlar.
Alpbebek2 Esomi inşallah öyledir ya sürekli gazı varmış gibi bende kakasını yapamadığı için gaz birikiyor diye düşünüyorum