Tugbaren Kızlar gaz problemimiz için damla başlamak istiyorum 14 günlük bebeğim cok mu erken caresiz kaldım 😞
Ygtakn Tugbaren valla ben de 15 günlükken başladım nurse halvys gaz damlasını digerlerine göre daha bitkisel zeytinyagı var gazı cok olunca oğlum bide kolik
busrasilra14 Tugbaren 17 gunluk basladim canim once biogaiayla basladim hem dogal hem probiyotik diye gectigi icin. Sonra yanina zincoyu ekledim simdilerde sadece zinco kullaniyorum gaz sorunumuz 2. Ayimizda bitti diyebilirim
Asiimmmm Tugbaren bende 15 günlükken başladım ancak size önerim gaz damlasını aynı saatte vermeniz faydalı olacaktır
Bursa97 Ygtakn nurseden memnun kaldınız mı acaaba bugün böyle bir pist açmıştım kimse cevap vermedi görünce sorayım dedim
Tugbaren Ygtakn bizde nurse aldık doktorda 1 ay önce kullanmamız tavsiye etmedi ama okadar sancıya dayanamıcam galiba vericem. Faydasını gördünüz mü peki nasıl kullandınız
Ygtakn Tugbaren biz suan 4 ay 6 günlüğüz baya faydasını gördük sağlık ocagındaki doktor da kendı doktorumuz da gunde 20 damla dedı sabah 6 öğlen 6 aksam da 6 damla verıyorum baya işe yaradı bizde bu olmasa halımız harap dı