Merhaba anneler oğlum yarım sünnetli doğdu
İki ayrı doktora götürdük dört yaşında yapalım dediler
Bu gün de çocuk doktorumuz geç olur bu aylarda olmuş olması lazım dedi.
Bu durumda olan anneler varmı acaba nasıl bir süreç çok tedirginim hem koronadan dolayı hemde çok küçük canı yanicak birde sonda takıyorlar mis nasıl tutacak onu durmak bilmiyor kosturuyor sürekli. Bilgisi olan varsa sevinirim 🙏