Minikoalamm MiniKaya yok canım eşim askeri personel ondan tanıdığımız kimse yok ebeme yazdım bişey yapma ince giydir 38 geçerse gel dedi
TwinsmomDA hsyn ikizlerim 104 gün kğvezdeydi ezberlemiştim artık bu tür şeyleri 38 den sonrası için diyorlardı bize de. Herkes nasıl rahat ederse öyle etsin.
TwinsmomDA Nesrincente aşı farklı bir olay ben ağrısı için bi veya iki kere vermişimdir her aşısında bugüne kadar. 38 olursa genelde veririm çünkü hemşire o zaman şey demişti 38 e kadar soyun eğer inatçıysa verin demişti bu tür üşütme ve ateşler için. Aşı sonrası genelde verin dediler çünkü ağrı yapıyor.
TwinsmomDA Nesrincente yenidoğan yoğun bakım hemşirelerine güveniyorum sağlık ocaklarındakiler korkutuyorlar sürekli.
Nesrincente TwinsmomDA dogrudur ya ben verem savastakı kısıye sormuştum bıde daha yenı 2 aylık oldu k ta yavas yavas ogrenıcez artık 😊
Fitifiti TwinsmomDA Yanlış bilgi vermesek mi ? İlk 3 ay 37,5 ve üstü olunca hemen hastaneye götürülmelidir. Yeni doğan ateşi riskli olabiliyormuş. 6 aydan sonra 38,5 ateş sayılır. 🙂
Fitifiti Minikoalamm Doktorlar ilk 3 ay 37,5 i geçince tehlikeli der. Ben öğrendiğimi paylaştım,siz bilirsiniz. Umarım ciddi bir durum yoktur,geçmiş olsun🙌🏻
Fitifiti TwinsmomDA Bu benim doğrum değil ve sadece benim çocuklarım kıymetli değil. Bari söz konusu evlatlar olunca ego yapmasak keşke. Burada her konudan fikir alışverişi yapıp,yeni bilgiler öğreniyoruz. Bilmeyebilirsiniz,gocunacak durum yok. İyi akşamlar.
TwinsmomDA Fitifiti yenidoğan yoğun bakımda 104 gün kaldı Bebeklerim her gün girip çıkıp bebeklerime bakabiliyordum ve hemşireler bu şekilde bilgilendirdi Buda benim bilgim. Yoksa başkasının bebeğine neden kötü davranayım ya da yanlış bilgilendirme yapayım. Siz ego yaptınız. Neyse