Betim Emel611 var ise dönen olur doktor olan anneler görmüştüm forumda. Ama genel konuysa sorun isterseniz anneler kendi doktorlarına da iletirler yardımcı olurlar
dygcm ArtHistory bence siz sakasınız cok komıksınız hatta 😂😂 kadın dogumcu olmak demek sizin ıcın ne ıfade edıyo tam olarak ? Yanı o da sızın bızım gıbı bı ınsan bunda bu kadar sasırcak ne var
dygcm Uzymom Niye bu kadar garipsediniz ki kadını yani kadın dogumcu olanın duyguları eglencesı ya da bos anında acıp bakabılecegı bı platform olamaz mı
Nisarabia27 Kadın doğum uzmanı sayılırım 😂 iki çocuk doğurdum hem normal hem sezaryen doğum yaptım ayrıcada eczacıyım sağlıkla ilgili sorunu cevaplarım seve seve ama burda dr bulamazsın 😁🤷♀️
Emel611 Yani dlga geçilecek ne var acaba herşey konusuluyor kadın doğum doktoru anne olan olamazmı şaka mısınz
Emel611 Betim kendim için sormayacaktım arkdasımın beta hcgsi 225000.00 cıktı ve regl tarihini hesaplıyoruz az cıkıyor bu deger fazla bize göre onu soracaktım
ArtHistory dygcm burada kadın doğumcu arayıp acil dönmesini beklemek hiç şaşırtıcı ve komik değil, haklısınız. 😉☺️
Emel611 dygcm hafta sonu girdi araya doktora gidemiyr o yüzden bizde aşırı merak ettk yani her türlü konu konusuluyor burda