Bugram_5 Taze1mom ay iyi bari aynı olmasına sevindim 🤗 7 aylık olanı vurulacağız Pazartesi bakalım bizde
Bugram_5 civcivoz ç annem bize öyle yapıyormuş önceden diyor hiç ateşiniz çıkmadı bende hemşireye sordum ver dedi iyi olur dedi ateşin çıkmasını önler dedi canım ☺️
aysenur90 Bugram_5 biz 3 ve 5. Ayda yaptırdık son dozu kaldı, hiçbir problem olmadı çok şükür darısı başınıza geçmiş olsun 😊