zeynepmelek Merhabalar sevgili anneler. Malum ağırlığından dolayı Travel arabamızı sattık. Baston bebek arabası alacağız. Bugün e bebekte iki modele baktık. Çok satan olarak bu modelleri gösterdiler. İkisi arasında kararsız kaldım. Onların anlattıklarına göre joienin taşıma kapasitesi biraz daha fazla. Ürün ağırlığı olarak az Bi fark var 1 kg kadar dediler. Joienin kapanması daha kolay. Kumaş farkı varmış aralarında. Onun dışında çokta bi fark yokmuş. İkisi arasında çok kararsızım. Bunlardan birini kullanan memnun olan veya memnun kalmadım diyen var mı? Sürüş açısından teker açısından falan hangisi daha iyi. Fiyat farkıda var aralarında ona göre alacağım. 🧚🏻
Meryem88 zeynepmelek valla canım eğer bütçe ile ilgili Bi sıkı tınız yoksa baston almayın derim. Kabin boy arabalar muhteşem ben 4 yıldır kullanıyorum çok memnunum hem hafif hem kullanışlı hem yer kaplamıyor.
Teomanannesi zeynepmelek joie yi kullanıyoruz 8 aydır iyi ki almışım sürüşü dönüşü çok kolay açılıp kapanması çok rahat aşırı memnunuz.tek eksi tarafı ters yönü olmamasıydı o da daha küçükken yatarken gerekir ama arkada penceresi var ordan baktım hep şuan ona gerek yok zatenoturuyor etrafı izliyor çok seviyor arabada gitmeyi
Mom079 zeynepmelek joie brisk lx kullanıyorum çok memnunum. Ebebek magza müdürü önermişti. Çok memnunuz. Sağlam araba.
Aryalinam zeynepmelek Joie brisk lx kullanıyorum çok rahat çok memnunum ama 4.kattan indiremezsin sanırım. O fiyata bence kabin boy alin hem hafif hem çanta oluyo
zeynepmelek Meryem88 Valla canım oto koltuğuda aldık o yüzden çok pahalı bir şey alamayacağım malesef. Şuan en fazla joienin bu modelini alabilirim. Sen hangisini kullanıyorsun
Meryem88 zeynepmelek ben baby2go cool puset bebek arabasını kullanıyorum. 2. Elde düşünebilir siniz yeni sayılabilecek arabaları yarı fiyatına bulabilirsiniz
Meryem88 zeynepmelek şimdi baktım almayı düşündüğünüz arabaya öyle ucuz yada uygun da değilmiş. Joie nin kabin boy bebek arabası bile sadece 100 lira fark var
Meryem88 zeynepmelek baby2go cool kabin boy bebek arabası da aynı fiyata hatta Bi iki sitede almayı düşündüğünğz arabadan daha ucuza. İşinize karışmak gibi düşünmez seniz size tavsiyem iyi düşünün. Bi daha gidip kabin boy bebek arabalarına bakın derim joie nin de varmış. Bakın deneyin aradaki farkı göreceksiniz. Bende baston almak için gitmiştim sonra kabin boy bebek arabasını görüp deneyince alacaksan bu olacak dedim ki o zaman maddi olarak biraz sıkıntıda yedık ama iyi ki almışım diyorum.
Zeynepmesut Canım ben 1 sene fln oldu baby plus rocket aldım kullanım açısından kolay ama 1 sene geçmeden fren bölümündeki demirler kırıldı tekerleri tam anlamıyla dönmemeye başladı önermem bunu garantiye gönderdim yapıldı daha kötü oldu geldi muhtemelen bu sene başka bi model alıcam
zeynepmelek Teomanannesi Ters yön açısını çok sıkıntı etmiyorum aslında kızım 7 aylık zaten. Ön tentesinin uzun olması önemli benim için. Nitro olanın kısa mesela o yüzden beğenmedim onu. Ağırlık olarak tarttım ikisini de ama bilemedim ya. Eşim kucağında bebekle bunuda indirmen zor olur tek başına dedi. Travelden hafif orası kesinde.
zeynepmelek Teomanannesi Yani sürüşünde rahat olması lazım illa ki 😀 özellikle kapanma açısından joieyi daha çok beğendim zaten. Sadece şunu sorun ediyorum. 4. Kattan kızımla birlikte ikisini indirebilir miyim. Omuza takma askısı falan olsaydı keşke ya
Teomanannesi zeynepmelek bebek kucağımdayken arabadan alıp açtım ama taşınmaz kapalıyken öyle hafif değil maalesef
Teomanannesi zeynepmelek asansör yok mu bebekle birlikte taşımak mümkün değil ben hep asansör kullandığım için hiç taşımadım
Gns- Peki internette 200 lira civarında satılan baston bebek arabalar var (birinin markası aldeba olması gerekiyor ) kullanan varmı ?önerir misiniz?
zeynepmelek Mom079 Ağırlık olarak denedim aslında. Travele göre hafif ama tek başıma indirme vs o düşündürüyor
zeynepmelek Meryem88 Yok estağfurullah haklısınız. Bende sürekli araba değiştirmek istemediğim için araştırıyorum. Baştan zaten Travel aldığıma çok pişmanım. Benim için hafif olması önemli. Kızımla birlikte taşıyabileyim en azından. Ama görüp deneyip almam lazım tabi. Siz internetten mi aldınız mağazadan mı? Sizin kullandığınız e bebekte yok sanırım
Meryem88 zeynepmelek evet e bebek yok ama illa benim kullandığım marka olmasa d aolur başka markalarda da var baby plus, pierre vardin, kraft, joie. Bu markalarından var kabin boy bebek arabası. Benim kullandığım arabayı netten de alabilir siniz.