Birprensesannesi16 Nasıl bıraktırabilirim ya nasıl bir ağlıyor ilk adım arabası da var onu sevmiyor nasıl alıştırırım
Hshshshaj Birprensesannesi16 onu oyun sanıyor sanırım bence ortalıktan kaldırın göz görmeyince gönüldende ırak olur :)
iki_prens_annesi_ Birprensesannesi16 direkt bazanin altina kaldırın ben 1 hafta once kaldırdım direkt hic aramiyo 12 ay 8 günlük ilk adim arabasini oglumda sevmiyo guvenmiyo
Birprensesannesi16 Deletedmom5284 öyle de yaptım hemen gidiyor gidiyor hızlı koşuyor anlık hemen düşüyor
iki_prens_annesi_ Birprensesannesi16 yani elinden tutup yurutuyorum istediği kadar koltukta orta sehbada siraliyor oynuyor sehbadan destek alip onun disinda bisey yapmiyor zamanla yapar inşallah doktora ne zaman goturdunuz kontrol amacli merak ettigim icin sordum yani biseu dedimi diye