Merhaba arkadaşlar. 10 aylık bir oğlum var ve gece uykularımız tam bir felakettt. Aynı dertle yanan anneler olduğunu biliyorum belki alternatif yollar önerirler diye bu postu açıyorum. Ben artık sütümün yetmediğini düşünüyorum. Bugün kaşık mama aldım denemek için umarım işe yarar. O kadar yorgunum ki her türlü alternatif yolu öğrenmek istiyorum 😊