Kızlar dün sabah kendimi iyi hissetmediğim için hemen gittim test yaptırdım pozitif çıktı 6 aylık bebeğim var o da huzursuzlandı gece saat başı uyandı iştahsızlık var sürekli ağlıyo salya sümük burun akıntısı kuru öksürük var . Doktoru zaditen damla ve peditus şurup verdi kullanıyoruz ama çocuk çıldırıyo ağlamaktan hiç gaz sorunu yoktu şimdi birden çok gazı olmaya başladı ek gıdaya başlayacaktık başlayamadık uykusuzluktan açlıktan ağlamaktan mahvoldu bana dua edin nolur bu şekilde atlatan var mı acaba filyasyon ekibi evde test yapmadığını hastanede de 39 derece ateşle yapıldığını söyledi ve şuan ateş durumu yok en fazla 36.7 oldu onda da düşürdük