Arkadaşlar bebeğim 1 hafta sonra 10 aylık olacak normalde sıkıntısı olmadan ağlamayan bir bebekti, ama iki gündür çok fazla huysuzluk yapıyor. İştahı azaldı, daha hiç dişi çıkmadı dişten midir, huyu mu değişti anlamıyorum doktoruna sordum birşeyi yok dedi yaşan var mı aynı sıkıntıyı?