Mehtap 4 aylık aşı sonrası kan ve Demir ilaçı kullanılıyor ama bnmm doktorum 6 aylıkken başlıcaz dedi neden açaba merak ediyorum ?
Mehtaptvz Mehtap 6 aylikken kan sayımı yapılı gerek gorurse başlayacaktır doktorunuz cunku gereksiz demir ilacinin da zarari var
GzdeDnerta Mehtap bizim doktorumuzda vermedi vitamnın olarak vitagil kullan dedi ama Demir kan ilacının adını etmedi