Kızlar merhaba bugun bebebğimmm 4 aylık oldu gece hiç uyumadık ben de grip geçirdim şimdi bebeğim çok huysuz sadece hırıltısı var grip mi 4.ay atagı mı anlayamadım normalde yatagına koyduğum gibi uyurdu şimdi sürekli beni yanında istiyor uyurken çok mızmızlanıyor basına gelen varsa Bi yazabilirim 🤦♀️