2erkekannesii bilim kurulu üyesinin tarifi vardı internette.sütte sarımsak kaynatılıyo.zencefil de eklıyorduk.içerken bal ve lımonda karıstırıyoduk.bir kaç buna benzer sey yapıyodum.pekmezli limonlu,tereyağlı.biraz kavurup sıcak içiliyor pekmez de içine limon sıkılıyo.yanı bu tarz seylerle iyileştik.süt ve süt ürünleri,sarımsak,soğan,limon,pekmez,bal,et ürünleri ,yeşillik bunları cok tüketin demişlerdi bize.yemekleri hep bu agırlıkte hazırladım.et suyuna,tavuk suyuna yaptım herseyı