Kızlar merhaba,
Bebeğim 46 günlükbebeğim sadece anne sütü alıyor ancak geceleri uykusundan dolayı yeterince emmiyor.sağdığım sütleri buzlukta stok yapmaktansa geceleri biberonla veriyorum oğlum rahat uyuyor.Sizce bu meme reddine yol açar mı?çok korkuyorum.