Alayay pek dikkat ettigim söylenemez ama asla üstü ıslak bırakamam damla su gelse pecete koyarım terli mi diye sık sık bakarım birde asla corapsız durdurmuyorum annem üşüten cocuk ayaktan alır hastalığı der bilmem dogru mu onu dısında bünye meselesi dikkat etekte etmeksekte olacagı varsa oluyor