Fermanimmm çok güldüm yorumunuza 🤣 bende sizinle aynı fikirdeyim,40 ı çıkınca rotadan çıkmıştık biz resmen,40 ındam öncesi iyiymiş dedik 😊 16. Aydan sesleniyorum öyle hareketleniyorlar ki 3 saniye başından ayrılamıyorsunuz,her anın zorluğu başka,önceden uykusuzluktu şimdi uyuyor fakat asla oturmuyo sürekli koşturuyoruz