Busragultekin 40dan sonra düzelmiyor hatta daha kötü oluyor ama her bebeğe göre değişiyor. 2 ay 1 haftalık yaklaşık 1,5 aydır gaz sancısı çekiyoruz kolik bebeğim ve reflü de çıktı sürekli kusuyor. Ne gece ne gündüz hep huzursuz. Bence bebeğe göre değişiyor süreçleri ve atak haftaları oluyormuş bebeklerde. İlk zamanlar sakin kalamıyordum ama alıştım sadece çok uykusuz kaldığımda artık İsyan bayrağı çekiyorum. Bebeğinize göre şekil alın sakinliğini koruyun ama takip edip gözlemleyin. Beyaz gürültü gibi sesler açtığınızda sakinleyebilir veya yarım kundak yapabilirsiniz. Ellerini ellerinizin arasına alıp yanağınızı yanağına değdirin kokunuzu hissetsin..