Kızlar bebeğim 35 günlük. Emdikten sonra kusuyor. Ben memede o bırakana kadar tutuyordum. Doktorum bunun yanlış olduğunu o yüzden kustugunu hatta karnı tok birine sürekli yedirirsen kusar örneğini vererek durumu açıkladı. Ben ne yapacağımı şaşırmış haldeyim. Emzirme olayını doktorum 2-4saatte bir her göğsü 15-20 dk emsin diyerek açıkladı. Yani benim oğlan basen 1 saat memede kalabiliyor . Ben bi çözüm bulamadım cidden. Az öncede 15dk emdi kendi bitirdi emmeyi sonra ardından kustu. Nolur bana bişeyler söyleyin