Busraveece ah canım Allah kolaylık versin 3,5 aylıkda benimki korkutmak gibi olmasın ama hâla gazlıyız dorudüZgün hâla daha dışarı çıkabilmiş diilim şu an bile koynumda uyuyor ve 3,5 aydır hiç çıkmadı koynumdan 😊😕biran olsun bile yalnız bırakmadım geçicek bu günler sakin ve sabırlı ol zor bir süreçç ama hepimiz yaşıyoruz