Kızlar 7 bucuk ay oldu doğum yapalı, hala regl olmadım aslında iki ay önce 2 günlüğüne biraz kan geldi sonra durdu gelen giden yok. Geçen hafta gebelik test yaptım onda da bir şey yok. İdrarım var hissi geliyor normalden fazla olarak. Kasıklarımda iki üç haftadır hafiften bi ağrı var bugün sanki biraz çoğaldı. Doktora gitmeye vakit bulamadım oğlumdan yalnızım çünkü zaten alttan muayane eder diye de korkuyorum doğumdan sonra fobim oldu resmen. Başına gelen oldu mu acaba ? Böyle şeyleri sormam normalde sonuçta kimse sebebi bilemez ama en azından fikrim oluşması açısından sormak istedim 😕