Beren Kızlar 6.5 aylık olduk cok sukur ama onceden kendi kendine daha ıyı duruyodu bebegım sımdı durmuyo 10 dk anca oynıyo hemen her ortamdan sıkılıyor nasıl alıstrcam kendi kendine oynamaya anlamıyorum artık alıstırabılen varsa tecrubelerınden yararlanmak ısterım
Aycayldrm Beren valla 6 ay 22 gnluk oyuncklarini kucaginayigiyorum maksimum 15 dk snra yalandan mizmizlaniuor agliyor gozunden 1 damla yas gelmiyor
Meyra Beren 7 aylik olduk kendi kendine en fazla 10 dakika duruyor ama kucağıma aldiğimda her yeri keşfetmeye çalışıyor dokunmak istiyor o daha çok hoşuna qidiyor oyuncaklardan
AliyeAsel Beren benimde tam böyle olduğu zamanlarda imdadıma yürüteç koştu ve aldım ve rahat ettim istediği her yeri kurcalayabiliyor şimdi biraz rahat ettim canım
AliyeAsel Beren benimde tam böyle olduğu zamanlarda imdadıma yürüteç koştu ve aldım ve rahat ettim istediği her yeri kurcalayabiliyor şimdi biraz rahat ettim canım
Beren Aycayldrm al bende de okadar aksama kadar mama Sandalyesi örümcek salıncak hepsinde 10 15 dk anca duruyo oyuncakları yıgıyorum oda ole nolacak bole anlamadım ne yapsam ne etsem care bulamiyorum hep biri benle oynasın yada ilgilensin ıstyo oynuyorum sonra bende sıkılıyo😂 dsarı cıkartıyorum bebek arabasından sıkılıyor kucak ıstyo eve gelince uyuyo kalkınca hopp sar başa
Beren Meyra bizimde öyle kucakta daha rahat sureklı bı gezme cabası var dısarıyıda cok sevıyo hava guzel oldukca cıkartıyorum ama hergun fırsat bulamıyorum
tgc Beren bnm kziim da 1 yaşına kdr oyuncakla ilgilenirdi oynardı çok gzl şuan 29 aylık konuşmuyor diye doktora gittim sürekli ilgilen hiç tek oynatmayin dedi yaptım dediğini ama şimdi bebekle bile oynasa bensiz oynayamaz oldu
happymum Benim bebiş kendi kendine oynamayı çok seviyor kucak delisi değil ama asla olduğu yerde durmuyor bütün gün evi turluyoruz o önde ben arkasında 😂
happymum Beren normal ama sanırım, hatta kimi bebek emeklemeden yürürmüş sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil🤗 bizimki de 7.5 aylıkken sürünüyordu tam 8 aylıkken emekleme başladı , dönmesi geç olmuştu her bebeğin farklı işte 😕
Yasara18 Benim oglumda 6.7.8 ayliken 1 saniye yanliz birakamiyordum cokta aktiv bir bebek Masallah ama simdi 9 ayliken daha rahatim az da olsa kendi kendine onuor sarki aciyorum ona oyuncak yanina oturub gösteriyorum kalkiyorum kapida acik beni görsun istedigi zaman gelebilir güveni veriyorum birazcik daha rahatladim insallah sizde öyle cok zor bi is yapamiyorsun 😬
Beren Yasara18 ya ben ıstyorumkı guzel guzel oynasın ben yanında oturuyorum zaten neden sıkıldığını anlayamıyorum bilmiyorum belkide 6 aylık bı bebekten cok buyuk beklenti yapıylruö😂