Kızlar selam bebeğim ek gıdaya daha yrni alıştı yiyemiyordu 10 gündür normal 3 öğün yemeye başladı şükür ama bu seferde 3 günd yada 2 günde bir yapıyor ve top gibi koyu yeşil çıkıyor vegaferon ve d vitamini kıllanıyoruz acaba onlarsanmı böylr oluyo yoksa yemeye başlayınca başlarda bu sorunlar oluyomu ? Birde çişide sarımtrak çıkıyor notmal mi sizce daha önce açık renkliydi baya ne olduysa bu ek gıdaya başlayıjca şaştı herşey çişşde hafiften idrar kokusuda oluştu yani önceden hiç koku olmazdı normal mi bunlar?