16 gün oldu benim doğum yapalı zorlu dikişlerim vardı bazen ağrım olurdu zorlandığım zaman eşimden yardım alıyordum pansuman için o dedi bir açıklık var diye zaten zorlandığım için ben de dikişim açılmış olabilir diye hafta içinde kontrole gittim doktor dikişlerin çok güzel olduğunu, dikişlerin kabuk bağlayıp tekrar kabuk dökmesinden kaynaklı bir problem olabileceğini antibiyotiklere devam etmemi sürekli kuru tutup sık sık pansuman yapmamı tavsiye etti 10 gün sonra tekrar gel dedi