Nazli35 Kızlar sıcak su aldım yanıma geçen sefer eşim olmasına rağmen mama hazırlarken çok zorlandım ya bunu alsam direk biberona dökecem kullanan var mı açık kaç saat durabilir hemen içilmeli mi ? https://www.migros.com.tr/aptamil-2-devam-sutu-icime-hazir-200-ml-6-12-ay-p-4d02e8?reid=1617977330069580643
FatmaKrbkl Nazli35 Hastanede kalan bebeklere de bu şekilde kullanıyolar güvenle kullanılabilir, kutu arkasında kullanım süreci yazıyor 🤗
Bilgebykl Nazli35 uzerinde 24 saat icinde tuketilmelidir yaziyor. Bence oda isisinda da olabilir zorunda kalirsaniz. Bebisler oda sicakliginda suyu hep iciyorlar boyle dusunun 💕
birkusannesi Bence olur bi sıkıntı olacağını zannetmiyorum bunu yanınıza alın direk içmeden önce biberona dökersiniz
Akcabeytas Hazır mamaları biraz ılıtmanız gerekir soğuk içmeyebilir çünkü. En azından sıcak su bulundurun bi kabın içinde biberondayken ısıtabilirsiniz