Frauz Canım eğer emiyorsa 15 güne kadar kaka yapmamaları normal ıkınma var ama yapamıyorsa ıkınırken zorlanıyor ağlıyorsa huzursuzluk varsa kabız olmuştur ama anne sütü alan bebeklerde kabız görülmüyor popo kaslarını kullanmadıkları için kaka yapmıyorlar benim kızımda 6 aylık olana kadar bazen 15 günde bir bazen 10 günde bir kaka yapardı Dr da bana bu şekilde söyledi gergin karnına poposuna masaj yaptım bisiklet sürme hareketi yaptırdım hatta fitil verirdim en son çare ama yinede 10 günü beklerdi yani yapmayacaksa sen ne yaparsan yap yapmıyor önemli olan huysuzluk huzursuzluk varsa artık kusma ateş başladıysa ozaman hastaneye gitmelisin ama bunlar yoksa beklemen yeterli eninde sonunda yapar tabi emziriyorsan bu durum geçerli mama alıyorsa Dr a yaz istersen sana fitil verir büyük ihtimal