Merhaba
1 ay aylık bebeğim var.
Doğduğu ilk günden bu yana hep kucakta uyumak istiyor. ama benim kucağımda. Besige koyduğum an uyaniyor. Afedersiniz Tuvalete bile gidemiyorum. Mesela babası kucağına alıyor ben yanlarına giriyorum benim sesimi duyduğu an ağlamaya başlıyor. Gece uyurkende mutlaka ona dokunarak uyuyorum oylece uyuyabiliriz.
Biliyorum bebeğim çok küçük sadece beni tanıyıp biliyor ama ben artık yemek yemeğe Fırsat bulamıyorum. Sizlerden fikir istediğim konu ise nasıl bebeğimin beşiğe alistirabilirim.